PARKHÄNG

tja! har återigen inte skrivit på länge, men hinner inte & har ingen lust.
Men känner att jag vill börja blogga mera nu! så ska försöka med det även ifall det är sommarlov om en vecka! så sjukt! Det känns verkligen inte som det, det beror förmodligen på vädret.. Inte sommarväder alls.
Igår var jag på marieberg och köpte massor med behövliga saker, och massvis med sommarkläder.
Efter det åkte jag hem och fick besök av tea och rebecca, vi gjorde oss i årdning osv sen tog vi bussen till stan.
Väl där gick vi till mcdonalds först, sen så hängde vi hela kvällen i sjukhusparken, var väldigt kul! dock var det lite synd att vi drog ganska tidigt, runt 11-12. Men var endå ganska trött, när vi kom till mitt hus (haha busschafören stannade inte vid bussplatsen sen märkte han det efter en stund och stannade precis utanför mitt hus! haha..)
Då möte vi några kompisar och snacka, sen tog rebecca och jag lite nattkäk sen gick vi och la oss.
På onsdag (?) tror jag det är, så ska jag tove & elin jobba/servera 9orna på balen haha.
Köpte världens finaste skor till avslutningen, kan lägga upp en bild imorgon kanske.

Puss

rebecca igår!
Trackback
RSS 2.0