STOCKHOLM, SMULTRONSTÄLLET...

tjaaaba tjena! fan va jag suger på att blogga, haha går inte bra alls.
MEN! iförrigår var jag iväg på roadtrip till söderköping med familjen, vi besökte smultronstället och åt såklart glass! blev propp mätt, trodde jag skulle orka hela glassen men icke sa nicke.
Sen idag var vi iväg till stockholm och åkte till naturhistoriska och gick på cosmonova, vi tittade på någon slags bio då det kändes som att man var inne i filmen, as coolt!
efter det stack vi till pizza hut, så jäävla gott, sen gick vi bara runt.
Fick med mig en NY keps, en ny plånbok & en jätte fin blå klänning från monki. Kanske kan ta en bild och lägga upp imorgon.
Ska även träffa tove imorgon! känns som hundra år sen, mycket att prata om nu haha.
Nu ska jag titta på inception, sen blir nog att sova! väldigt trött.
puss

HAHA juste glömde skriva! träffa på den berömda jesus tanten på torget också, fan galen hon är haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0