LÄRA KÄNNA MIG

Såg att min kompis tove hade gjort en sån här, så tänkte att jag med kan göra det, eftersom jag aldrig har något annat att skriva om.
Kan göra dag 1 efter det här inlägget!

Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta 

Dag 2 - Mina drömmar
Dag 3 - Den perfekta killen, enligt mig
Dag 4 - Vad jag skulle göra om jag fick en miljon 
Dag 5 - Den perfekta tjejen, enligt mig
Dag 6 - En bild på mig och min bästavän 
Dag 7 - En person jag vill träffa just nu
Dag 8 - Någonting jag oroar mig för 
Dag 9 - En bild på ett ställe jag varit på 
Dag 10 - En bild på mig själv för ett år sen 
Dag 11 - Någonting jag ångrar 
Dag 12 - Min favorit serie eller film 
Dag 13 - Vad jag åt idag 
Dag 14 - En låt som får mig att gråta
Dag 15 - Hur andra ser mig 
Dag 16 - Något som gör mig lycklig 
Dag 17 - En dålig vana jag önskar att jag inte hade 
Dag 18 - En bild på mig och det jag hade på mig idag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0