FÖRSTA INLÄGGET 17:40 TORSDAG.

tjena tjena! det här är ju då somsagt min nya blogg, Jag har försökt skaffat en på blogg.se ett tag nu men det har kronglat ganska mycket med mina emails osv, så om ni hittar mig i någon annan blogg på blogg.se Så är den inte någon jag använder! för tillfället bloggar jag på devote.se men vet inte riktigt om jag vill stanna där eller om jag vill byta hit.
Om jag nu får några nya läsare hit så kan jag ju berätta lite om mig själv, Jag heter Emilia petra arvidsson, och bor i en liten villa i en väldigt liten by utanför katrineholm, På fritiden dansar jag och köper mycket kläder (när jag har råd) försöker träna då och då också. Jag älskar att sjunga men är inte något jag riktigt sattsat på, Jag går i 8an på vidåker skolan och fyller 15 år den 6 maj.

Om min dag hittils så har jag mest virrat runt i huset, gick upp tidigt kl 8! även ifall det är lov (gillar att gå upp tidigt,känns mysigare) städade mitt rum sedan gjorde jag soppa ni vet sån där ''varma koppen'' tycker det är jätte gott!
Sen har jag mest hängt runt här, Gick ner en sväng med syrran också och drog en kebabtallrik på Maistro sen en sväng förbi Ica. Vi hade tänkt att kolla någon bio ikväll om vi hittar någon (och om vi orkar) något tips?
nu ska jag försöka fixa designen lite och göra en kopp te!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0