WE ALL WANT LOVE

Hejhej har inte skrivit på två dagar, men har varit en massa julstress och annat. 
Åkte somsagt till marieberg igår och köpte julklappar plus lite grejer till mig själv som jag är väldigt nöjd över! efter det åkte jag direkt hem sedan till tove för att färga håret på henne och det blev väldigt bra! förutom att det blev lite olika färger på hennes egna hår och löshår så hon färgade idag igen.
Efter det åkte vi hem till mig och kollade film & åt gott. Runt 12 imorse åkte jag med familjen till stan och fick lite mer julklappar blandannat en ny klocka! köpte även en glitter ögonskugga som jag kan ha på nyår och ögonskugg borste. Sedan drog vi en pizza på barken och åkte sen direkt hem.
Nu sitter jag här och lyssnar på musik & dricker te, Fick nyss lite mer julklappar också. Alltid roligt! 
Ikväll blir det uppesittarkväll med familjen, Klart man tar hem miljonen!  
Och imorgon är det julafton! kan inte bli bättre. PUSS!

 
köpte det på bilden under till mig själv, samt en skinnkjol men fick ingen bra bild och en mascara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0