VS FASHION SHOW 2012

hejhej, orkar inte skriva så mycket så kan beskriva min dag lite kortfattat.
Tog 20 i 9 bussen och det var precis så vi hann till kl 20 över, Har varit ett fruktansvärt vinter väder idag! och kan ju säga att jag inte skulle vilja vara en busschaför idag.. 
Elin och jag spenderade hela dagen där med dom som gick linjen estet media, men vi var bara med dom från media, Först kollade vi lite vad 2orna gjorde osv, sedan fick vi hålla på med lite redigeringsprogram, annars så var vi mest med linus och jontes klass (1orna), Och det var en himans tur att den enda bussen som inte var inställd vid station i vingåker var den som gick till vannala. 
Nu tittar jag på SV fashion show och drömmer om att ha doms kroppar.. det skulle vara något! 
Sedan blir det sängen på direkten.

PUSS



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0