SOMETIMES IT GET'S LONELY

hejhej, klockan slår strax tolvslaget och då ska jag försöka sova, har en otroligt jobbig huvudvärk så ska ta en treo sen får vi hoppas jag slocknar snabbt, är trotsallt väldigt trött.
Ville bara skriva något slags godnatt inlägg ifall jag inte hinner skriva så mycket imorgon, blir först marieberg sedan hem för att fixa lite, sedan direkt till tove för att färga håret på henne! sen sover hon över hos mig på kvällen. 

Jag har aldrig varit den där som känner att jag alltid behöver vara i ett förhållande så det är inte ofta jag försöker få det heller, men har märkt att jag börjar luta mer åt det hållet och ibland skulle det fan sitta fint att ha en pojkvän.. Men men det kommer väl någon gång! inget att gnälla över.

Nu ska jag sova pusspuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0