JUL LOV!

Nu tar jag äntligen julloooooooov! känns så skönt att bara säga det! nytt år och även julafton också snart! kan inte bli bättre tycker jag.
otroligt trött just nu för tog mig till skolan trots att jag sov knappt tre timmar så blir att lägga sig tidigt ikväll för att ta sig iväg skapligt tidigt till örebro imorgon för julklappsshopping! ska bli otroligt skönt att få det gjort också, Som tur är har jag bestämt att bara köpa julklapp till en person och det är nämligen tove, känner inte att jag har något behov av att köpa till mamma och dom, kanske efter isåfall. 
Resten av pengarna går till en vardaglig klänning till julafton,, plus ett halsband! sen vill jag ha en veckad kjol också! så himla fina.
Nu ska jag dricka julmust och njuta av jullovet med en film!

puss mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0