FAST FIVE

Tja vart hemma idag med, fortfarande lite halvt sjuk men imorgon blir det att ta sig till en fett ovärd dag i skolan men man tycker ju att man endå ska gå sista dagen på hela håret, kommer trots allt bara vara massa pyssel, julspex och fika, bättre det än lektioner! 
Har saknat klassen lite gran, kommer nog sakna dom mera under lovet också, men guuuud va skönt det ska bli! kanske lite halvtaskigt att alla andra sluta idag, men men ett halvår kvar på vidåker! jag klarar det!
 
Ska nu sätta på ''Fast five'' har sätt alla andra fast and furious filmerna typ hundra gånger och insåg nu att jag inte sätt den senaste, kom ut 2011 tydligen, vart var jag då undrar man ju? 
Och en har jag bakat lussebullar och gjort ischocklad! ska bli mumsigt att äta sen. Juste bakade kola igår också!
 
Den här helgen och säkert lovet också kommer bestå av mycket julmat osv, men har bestämt att efter nyår blir det nyttigt och träning! fett taggad! ingen idé att börja nu när det är jul och det bjuds på god mat och fika. 
På lördag blir det julklappsshopping och ska leta efter nått snyggt halsband! 
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0