EARLY MORNING

Godmorgon! Så har tidigt har jag inte varit uppe på länge, sjukt skönt endå. Har så mycket tid att äta frukost och bara chilla. Annars får man alltid stressa så mycket. Och jag håller på att dö just nu, kollade på racheal ray nyss ni vet det där matprogramet. Och hon gjorde den godaste matten jag någonsin skådat! Min favorit rätt är tomatsås med pasta, och hon gjorde en ostblandning med mozzarella osv och blandade det med kokad pasta, sedan en vanlig tomatsås med vitlök i, sen lägger man allting i en gryta, lägger på lite extra ost ovanpå och sen in i ugnen! Alltså jag typ dreglade när hon tog ut den, måste måste måste hitta receptet!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0