CHRISTMAS DAY

Tja igår var en av dom bättre julaftorna! mycket gemenskap och god mat osv. 
Och mina kusiner är så söta, dock var det inte så mycket julklappar man fick eftersom jag fick väldigt dyra saker. Men det var mycket smink, kläder ( 2 par nya jeans, och nyårsklänningen bla) en ny tv, en märkesklocka, mobilgrejer, smycken, underkläder, nya löparskor, sf bio kort, hm presentkort, nöttryfflar haha osv. 
Kan nog lägga upp bilder någon dag. Annars så vaknade jag nyss var uppe ganska sent runt kl 3 tror jag och var sjukt trött igår för att jag gick upp ganska tidigt. Så det var otroligt skönt att sova ut!
Nu när jag har en tv, så har jag kopplat in hårddisken och på den har vi ju en massa gamla videos och bilder från när jag var mindre och från alla mina mobiler under åren, hitta en massa videos som jag skratta åt från 6an-7an!

Annars så är det ju lov nu! sjukt skönt, efter nyår ska jag ju börja med nyttighetsgrejen men börjar nu innan i veckan, åt så himla mycket mat igår så det är sjukt haha! vill ju iallafall komma i nyårsklänningen....
Sen nu till nyår, förut visste jag ju inte alls vad jag skulle göra. Men nu har det kommit upp två alternativ och tove och jag vet inte riktigt vilken vi ska välja.. så vi ska överväga lite på vilken vi tror blir roligast haha.
Nu ska jag titta på gama avsnitt av gossip girl på tvn, älskar att jag inte behöver titta på datorn längre.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0