CHANGED OF PLANES

Tja tja, som ni kanske märkte igår så skrev jag inget om shoppingturen - för att jag åkte aldrig.
Ska åka nästa helg istället för då är jag 1000 kr rikare och kan handla mer, och sen var det för att jag vaknade upp alldeles för sliten och äcklig typ klockan 12 så mamma & pappa bestämde sig för att åka själva och köpa julklappar.
Den här veckan kommer bli sjukt chill förutom att jag ska ha omprov i teknik.. så måste plugga till det. HATAR DET. 
Och sen kollar vi på 2012 med klassen för att ''förbereda'' oss haha tycker det är så jävla kul när alla som är rädda för det inte ens vill gå till skolan på fredag eller vågar kolla filmen. Skrattretande!
 
Idag vaknade jag kl 12 med och har bara suttit och kollat på hart of dixie, var helt inne i den serien när första säsongen kom, sen blev det att jag inte kollade något av dom nya avsnittena så hänger ikapp nu på säsong 2. 
Senare ska jag dra ut på en promenix hade jag tänkt mig, samt plugga teknik.... 

Puss!

från igår när familjen pyntade grannen! mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0