KILLING THEM SOFTLY

Hejhej, var uppe till 3 ungefär igår sen hade jag jätte svårt att sova efter jag la mig så sov ända till kl 2 idag, så blir väl sent ikväll med! aja tur att man har lov då. 
känns bara att man slösar lite på tiden, men men några dagar under lovet brukar det vara skönt att sova ut och bara slappa. 
Snackade med tove nyss och ska se henne senare kanske, annars så blir jag bara hemma idag igen.
Sen undrar jag ifall någon vet ifall någon bra film kommer ut på bio snart? fick ju ett ''kort'' på sfbio, och jag älskar att kolla på filmer haha har blivit lite av en hobby för mig eller tror iallafall mina kompisar märker det.. så ska väl gå på bio snart! hatar att alla filmer kommer så sent i sverige på bio, när dom redan varit i USA osv för länge sen.

Aja nu tänkte jag se på ''The town'', puss!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0