NYA TRÄNINGSKLÄDER

hejhej! kom nyss hem från stan med mamma och pappa, vi tog först en sväng på mcdonalds, dock hatar jag mc, om jag måste äta något (vilket jag gjorde för var dö hungrig, hade bara druckit kaffe på hela dan) så äter jag kyckling nuggets med vitlöksdipp.
Sen hittade jag ett presentkort på intersport från 2010 hahahahah..(350kr) lite sent kanske men det gällde tydligen i 10 år! fick det när jag fyllde 13. Så köpte löparbyxor och lång ärmad löpar tröja. 
Sen storhandla vi mat på willys, Har sjukt ont i huvudet just nu, mest för att vi åkte bil, klarar verkligen inte av att åka bil eller buss alls! 
Så nu ska jag bara sitta vid tvn och inte göra något speciellt, dricka lite tee, för har ont i halsen.
Skulle igentligen träffa tove idag för det var så länge sen vi sågs, men hon hade 39 graders feber, så hoppas hon kryar på sig!! vill verkligen att hon ska komma till skolan på onsdag, så håller tummarna att hon blir frisk.

ganska dålig kvalite på bilden, tog den bara snabbt med iphonen.
kanske lite tråkigt med bara svart, tänkte ta en turkos tröja men det är inte riktigt jag, så blev svart på båda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0