LITE NYTT

hej! nu har jag inte skrivit sen i onsdags, och kommer nog inte bli så mycket bloggande framöver heller.
Konsentrerar mig jätte mycket på skolan nu, gjorde till och med en massa extra uppgifter på so:n igår hemma på en fredag.. haha 
just nu sitter jag hemma och dricker så mycket te jag kan och försöker vila, känner på mig att jag börjar få värsta förkylningen, mår inte alls bra och har sjukt ont i halsen. Och jag får absolut inte bli sjuk för jag kan verkligen inte vara hemma från skolan, jag missar så mycket då.
Annars, så var jag på marieberg i torsdags, hitta inte så mycket men blev lite iaf!
skolfoto på torsdag också. Kommer väl se helt rubbad ut som vanligt haha! 
Nu ska jag försöka vila. 

Puss

följ mig på instagram: emiliaarvidsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0