HÅR FÖRÄNDRING...

jag vill färga håret igen, och den här gången vill jag få hela håret i en nyans. Dom senaste gångerna jag har varit hos frissören har jag färgat utväxtfärgning varje gång (ombre), Den senaste gången blev håret väldigt just där nere och vill ha så som håret är där nere i hela håret, dock lite mer åt det gyllen/ljusbruna hållet. Mitt är lite mer åt blond/orange, ska visa bild hur jag menar. För ungefär mer än ett halvår sen så hade jag kolsvart, i vintras ungefär. Och hade haft det ett tag, och det var då jag färgade ombre och jag har faktist bara färgat håret två gånger det här året och det kan man inte tro eftersom jag hade kolsvart först och nu är det ljusbrunt/blont i halva håret. Men det är för att mitt hår bleks jätte lätt! det märkte jag jätte mycke sen sist jag färga och det var ungefär två månader sen. Efter bara en vecka i solen så var håret sjukt mycket ljusare än jag färgade. 
Dock vet jag inte om jag ska göra hos en frisör eller hemma? vet inte om det kan bli helt fel eftersom jag har olika nyanser i håret, och om jag bara slänger på tex. en gyllenbrun färg så kan det bli tokigt..
Aja får tänka över det.

Vill ha det precis så som Lana har på den första bilden åt vänster och i mitten, den sista ser lite för orange ut. Vill alltså inte ha åt iorange hållet.
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0