TRÄNA

godkväll! eller vad man säger, tänkte köra på ett natt inlägg bara för att jag känner att det kommer bli en sen kväll, sov hela 12 timmar igår natt och har jätte svårt att somna tidigt om jag sovit så länge dagen innan.
Annars så har jag tänkt på det där med nyårslöften och hittills har alla funkat förutom träningsgrejen, det är en sånn som liksom aldrig är ärlig. Aldrig för mig iallafall, jag lurar bara mig själv att jag ska börja en viss tid sen blir det aldrig av. Men nu tänker jag börja för nu är jag redo och taggad! & jag tänker inte köra när jag inte vill. jag ska hålla mig med bara en-två dagar i veckan typ, sen när jag tycker det är kul så fortsätter jag och kör mera! 

puss och godnatt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0