BANANPANNKAKOR

Hej! vet att jag inte har skrivit på ett tag men har haft fullt upp med plugg osv, För att sammanfatta mina dagar så gymmade jag med frida i tisdags, igår hade jag nationella, och idag ska jag plugga så mycket som möjligt för ligger efter i lite grejer (dör inombords för igentligen vill jag bara kolla vänner avsnitt och moffa i mig kakor)
Men tyvärr så hinner ju verkligheten ikapp en... har även nationella imorgon! men ska bli skönt att kunna bocka av alla svenska nationella iaf.
Gjorde nyss för första gången bananpannkakor! otroligt gott & nyttigt! hade inga bär hemma så tog äpplen och det smakade bra! (dock blev dom lite misslyckade för kunde liksom inte få dom till en pannkaka haha)
I helgen har jag inga speciella planer, blir nog plugg-helg skulle jag kunna tro. 

Puss på er!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0