PAIN

Jävla fitt liv. Tur att inte många vet om den här bloggen annars hade jag inte skrivit. 
Det här året har fan varit det värsta jag varit med om och det blir ju inte precis bättre.
Först var allt dåligt pågrund av mitt egna jävla skit huvud, jag har förstört så mycket för mig själv så det är inte sant. Allt är helt fucked up och jag vill bara dra här ifrån. Bort från allt och alla som jag känner.
Men mest av allt vill jag bort från mitt huvud, orkar inte mer. Orkar seriöst inte med mina tankar, fan allt har förändrats så himla mycket. 

fuuuuuuuuuuuck, hahaa så jävla patetisk jag är. Vem fan bryr sig liksom, inte gör jag det iallafall. 
Antagligen varför jag lät det gå såhär långt, skiter i hur jag mår. Önska bara jag var ett snepp mer okänslosam, jag är redan som en jävla sten. Men hade jag varit mer så hade jag inte ens brytt mig om något sånt här.
Men jag antar att jag fortfarande bryr mig.
 
Skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0