WEEKEND

hejsvejs, blir att jag skriver lite då och då nu förtiden, har spenderat helgen mest med tove och vi har ätit tacos, varit på chillkrök hos Lina, och även fikat med elin och natalie sen pratat & myst hos elin, fick sen skjuts hem av henne kl 1 igår natt, Riktigt bra helg!
Imorgon har vi so nationella och även på tisdag, är inte så nervös, det var historia vilket jag inte tycker är så svårt sen så betygsätts tydligen inte det här provet för
att det är första året dom har so ämnet i nationella.
Vaknade otroligt sent idag.. vet inte om jag ska säga när... okej klockan 5. (DÖM MIG INTE) haha... Men men har hittills idag druckit kaffe och käkat lite tacos från igår och nu tittar jag på film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0