VALBORG IMORGON...

Gjorde idag sista engelska nationella vilket gick bra tyckte jag och snart är alla över, den värsta sist. Matten alltså, får verkligen hoppas att jag endå klarar det, är ju verkligen urusel på det. Aja fick veta att jag fick B på idrotts uppsatsen är faktiskt lite stolt över mig själv, trodde jag skulle få E eller D. Så det var ju galant. Imorgon ät Valborg och jag har lite smått panik, ingenting planerat. Känns väldigt trist, får väl hoppas något kommer upp i sista minuten eller vad man ska säga. Eller så kanske man kan slå ihop en middag för några kompisar. Will see will see... Just nu sitter jag i soffan och kollar halv 8 hos mig, bra grejer det! Och som ni såg i förra inlägget fick jag klackskorna idag och är stört kär! Vill bara ha sommar och värme nu så jag kan använda dom.
Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Det finns fortfarande jättemycket fint kvar i bloppisen!
Så in och shoppa på min blogg! Självklart kan sakerna skickas!

Vi ses :)

2013-05-05 @ 18:14:03
URL: http://magnusson08.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0