LAST NIGHT

hejsvejs, fick bli ännu ett kvälls inlägg, igår hade jag en väldigt rolig kväll, en av dom bättre faktist, med många saknade vänner och nya människor, alltid roligt. Linn fyllde även 17 år! så grattis till henne i efterskott! Kom väl hem runt kl 3 med tove, dock försvann hon mitt i natten.... inte förvånad men kändes lite konstigt när man vaknade ensam haha, sen har jag legat inne hela dagen pågrund av magont och annat, väldigt synd dock eftersom det var så fint väder idag. 
Sen har jag kollat tv med la familia och ätit gott, imorgon blir det plugg... ovanligt? nej. Söndags ångest? absolut. 
aja här får ni lite bilder från yesterday, puss o hej
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0