CHECK

hejhej, vart hemma idag efter lite om och men, hade även världens konstigaste drömmar vill inte ens tänka på det, haha. Sen så har man ju inte velat kolla facebook så mycket eller instagram då det är ÖVERSVÄMMAT med justin bieber bilder och texter & allt vad det är... har inget emot grabben sådär men det blir TOO MUCH liksom.. Själv sitter man med en kopp te och gråter över att brad pitt inte är i ens famn.. (ja jag vet att jag är 16 bast och han 49, men fan he's one sexy beast) 
Har annars bara kollat runt efter skor till balen och andra fina tillfällen, fick nämligen hem balklänningen igår! och den passade prima! så då är det av checkat. 
Sen måste man ju skaffa en skolavslutnings klänning också, men det får komma senare.
Ska väl sätta mig och plugga strax, no häfte, engelska nationella, so hemprov, och svenska rapport. 
Kill me....

från helgen ( bild lånad av elin) haha alla har på sig tröjor som är mina... tar det bara som att dom gillar min stil, love you finisar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0