JOBBIGA MÅNDAG

godkväll, sitter just nu i mitt kök och har musik i öronen samtidigt som jag försöker plugga.. dock går det inte så värst bra, men har iallafall gjort klart matten och nästan no:n måste bara skriva en kort väder rapport, suger verkligen på det. Annars har jag inte så mycket mer plugg i veckan förutom en teknik uppsats, ska börja på den imorgon.
Förövrigt så gick skolan relativt snabbt, dock kändes dom sista timmarna som evigheter. Efter tog jag bussen hem på direkten, gjorde te och la mig & sov i en 20 minuter kanske. Vaknade sen och var fruktansvärt hungrig, så gjorde lite rostad macka. Sen har jag bara slappat hela dagen i mina mjukiskläder och försökt hållt mig vaken Och nu ska jag sätta på gårdagens solsidan avsnitt och göra lite te. Sen blir det sängen på direkten, är sjukt trött..
 min spotify lista ---- > sånt där

åt ben and jerrys för någon dag sen, sååå gott!


 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0