HATAR MITT LIV

Mår fortfarande väldigt dåligt, och är jätte frustrerande att inte kunna äta när jag är hungrig, det går liksom inte ner.
Har sjukt ont i huvudet, och har feber med så ena sekunden fryser jag jätte mycket och måste ha typ 3 filtar och ett täcke, och sen så svettas jag som en jävla gris. Plus att jag har jätte ont i halsmandlarna, dock har jag tagit lite tabletter nu så det känns bättre, men kommer antagligen inte få någon sömn i natt.
Nu ska jag fortsätta kolla jersey shore och bara vilja dö.. haha. Godnatt.

var bara tvungen att tillägga, är jag den enda som tycker det är skiiiit irriterande när dom sätter dit ett ''pip'' när någon svär, och dom gör ju det ganska ofta i den serien, haha jag menar det är ju inte precis små barn som tittar och man vet ju ändå vad dom säger..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0