TRÅKIGA TORSDAG

hejhej tråkiga torsdag!
har verkligen ingenting att göra och försöker få mina vänner att träffa mig men jag lyckas inte så värst bra, så får väl antagligen ladda ner en film eller gå på en promenad, även ifall vädret är så mulet att man nästan blir ledsen.
Och kom på mig själv igår att jag har glömt att hämta matte boken i skolan, så matte provet som kommer efter lovet kommer ju gå ut skogen.. men men jag är glad endå.
Imorgon blir det örebro med tove för att försöka hitta något som man kan ha på sig till helgens halloween partaj, Vet inte ens vad jag vill vara, men skulle vara nice att hitta några färgade linser... och ansiktsfärg!
aja nu ska jag gå och göra något..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0