DAG 2 - MINA DRÖMMAR

Glömde skriva igår så får göra två stycken idag! dock kan den här räknas som igår ungefär eftersom jag skriver den kl 3 på natten..
Aja nu till mina drömmar.. Ja menar det finns så sjukt mycket som jag vill göra! Men den absolut största är ju att komma bort från sverige, åka till ett engelsk pratande land är ju det jag vill allra mest. USA är ju något jag alltid har tänkt på och att jag verkligen vill bo där i framtiden. MEN det är jätte svårt att få tillstånd att bo, jobba osv där.. men jag menar allting går ju! ja vet inte riktigt så mycket om dom där tillstånden, men om jag visste mer så skulle jag nog kunna det. Annars är ju ett annat alternativ Austrailen tex, också väldigt fint land trots alla farliga djuren där haha! 
Men det är väl den ''stora drömmen''. Något annat är också att jobba med någonting som jag tycker är kul  och känner att jag verkligen gillar att jobba med. 
Sen har jag alltid velat bli någonting inom musik, eller film.. tycker det är sjukt kul! men också väldigt svårt att bli någonting stort i.
Sen en lite mer ''fantiserad'' dröm är att bli en sån där rik ''kvinna'' som går på typ bal liknande saker, och ha diamant halsband och dyra kläder, haha! skulle vara ett intressant liv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0