LITE OM MIG

Kör en sån här bara för att!

1. Vilken svordom använder du mest?  
''jävla skit'' helt klart, säger det hela tiden.

2. Äger du en iPod?  Nope,

3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på? jag går upp fruktansvärt tidigt, men det är för att jag är en morgon människa, så 05:50 faktist. Ibland 6:20. (när jag väl måste, på helgerna kan jag sova hur länge som helst)

4. Hur många resväskor äger du? ingen faktist.

5. Använder du flip-flopps? haha nej, tycker det är fruktansvärt fult. Kanske någong gång om jag är på en strand.

6. Var köper du dina matvaror ifrån? Ica? konsum?

7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Det beror på..

8. Vilken var den senaste filmen du såg? Johan falk kodnamn lisa.

9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en kompis? En kompis tror jag nog.

10. Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? en jävligt dyr jacka, eller något som jag alltid velat ha men inte haft råd med.

11. Har någon någonsin kallat dig lat? haha jadåå

12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej.

13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu? Har inte haft än sån på jävligt länge..

14. Vilken är världens bästa artist just nu? Venne, bryan adams, john mayer kanske.

15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Skulle inte vara en hemlis om jag berättade den? haha.

16. När var det senast någon stötte på dig? Jadu det kan man ju fråga sig..

17. Vad åt du till middag senast? Pasta med tomatsås.

18 Använder du huvtröjor? Jaa.

19. Kan du vissla? haha ja det kan man säga, min klass har blivit väldigt irriterade på mitt visslande.

20. Vem var den senaste som ringde dig? Min syster tror jag.

21. Vilken är din favorit attraktion på ett nöjesfält? Berg- och dalbanor!

22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? det kan säkert hända.

23. Vilket riktnummer befinner du dig i? 0150.

24. Tittade du på tecknat när du var liten? Såklart! vilken unge gjorde inte?

25. Hur långt är det till ditt närmaste köpcentrum? Jadu, i örebro tror jag nog, och det är några mil.

26. Hur många syskon har du? Två systrar.

27. Är du blyg inför det motsatta könet? Har inget med kön att göra, beror på hur personen är.

28. Vilken film kan du alla replikerna till?  Tyvärr ingen som jag kan alla, men kan alla repliker i vissa Friends avsnitt haha.

29. Äger du några popband t-shirts? Har gjort, antingen för små eller slängt dom.

30. När flög du senast? Har bara varit utomlands en gång tråkigt nog, och det var när jag var 9. Så ett tag sen!

31. Hur många stolar står kring ditt köksbord? 6

32. Läser du för skojs skull? Inte ofta, men hittar jag en intressant bok i skolan så brukar jag fortsätta läsa nästa i serien.

33. Pratar du några andra språk? Engelska, lite tyska, och franska. Inte mycket av dom två dock.

34. Diskar du din egen disk? om jag är ensam hemma brukar jag diska allt, men annars nä...

35. Har du gråtit offentligt? Japp

36. Har du en stationär dator eller en laptop? Laptop.

37. Försöker du alltid lära dig nya saker? Nej det är inte så troligt.

38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Tatuering absolut!

39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Nej, tycker båda två kan det.

40. Kan du kasta macka? Nej, kunde en gång i tiden..

41. Har du någonsin varit på Jamaica? Nope!

42. Vad har du med dig in på bion? Går oftast aldrig in utan popcorn.

43. Vem var din favoritlärare och varför? Just nu vet jag inte, min mentor lisa får det nog bli!

44. Har du dejtat någon av en annan religion? Nej.

45. Vad har du för väder? runt 15-20 minus grader och en jäkla massa snö! riktigt kallt!

46. Har du en blogg? Ja?

47. Vilket är ditt favoritämne i skolan? Engelska!

48. Gillar du att flyga? Har bara gjort det en gång, och minns inte att jag njöt av det så nja..

49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Humor är ett måste!

50. När sov du senast på golvet? det minns jag inte.. 

51. Vilken är din favoritdrink? Det har ingen anning om faktist haha.

52. Gillar du din boende-situation? Ja, även ifall mina föräldrar + syskon kan reta gallfebern på mig ibland.

53. Vilken är din mammas hemstad? Vingåker

54. Din pappas hemstad? Vingåker där med.

55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? brukar inte behöva sova så länge för att vara måttligt pigg, men typ 5.

56. Är dina dagar fullbokade och stressiga? Oftast är dom uttänkta att vara ganska organiserade med en massa grejer, men är många gånger för lat för att göra allting.. så nä.

57. Hamnar du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nej det tycker jag inte.

58. Vilken är din favoritfrukt? Bananer! fast bara när dom är sådär nya och nästan gröna.

59. Äger du en digitalkamera? Ja gjorde, men den gick sönder.

60. Hur gammal blir du nästa födelsedag? 16.

61. Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Bara när det är överdrivet. Eller jo nu när jag tänker efter, så blir jag väldigt irriterad när folk skriver fel grammatik på engelska haha.. 

62. Tror du på liv på andra planeter? Ja det där orkar jag inte tänka på för blir hellt mojigt i skallen. Men vet faktist inte.

63 Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Min syster.

64. Tror du att Gud är man eller kvinna? tror inte på gud. 

65. Vad var det senaste du åt? Varma koppen (minnestrone smak)

66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Både och. 

67. Hur valde dina föräldrar ditt namn? Båda tyckte det var ett fint namn. Eller något sånt haha.. Det enda mamma har sagt är typ att båda var överens om det, och tyckte det var det namnet som passade mig.

68. Gillar du senap? Nej.

69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Dö åt allt, typ

70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Om jag visste att jag typ skulle dö och skulle göra en sån där ''bucket list'', annars nej är ganska rädd för höjder.

71. Har du varit inblandad i en trafikolycka? Nej, om man inte räknar när mamma backade och vi krockade in i en bil precis bakom. Jäkla klant arsel haha.. 

72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nej.

73. Tycker du om att krama folk? Såklart! 

74. Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? JA, (tove!!)

75. Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta? Ingen tror jag...

76. Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Jessica alba, konstant typ. Sen skojar min klass alltid om att jag är lik loreen.

77. Är du allergisk mot någon frukt? Nej.

78. Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Aldrig. 

79. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Alfons! HAHHAHA.. dör varje gång. så fult namn, fast endå lite gulligt.

80. Vad är det första du gör när du går upp på morgonen? Oftast gå upp på toan.

81. Vilket är ditt roligaste barndomsminne? Finns så många.. 

82. Vad får dig att gråta? Sorgliga filmer och mobbning. (inte mot mig själv haha, jag är ju badass hallå? men typ när man ser dokumentärer om mobbade barn, eller när jag hör att någon som har ett handikap blivit mobbad. Jag får verkligen damp då)

83. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Vet inte.. mina läppar eller kindben typ.

84. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? pff, resten av kroppen typ. HAHA nej så illa är det inte, men nä det vill vi inte gå in på..

85. Vem är din knasigaste vän och varför? Helt klart tove ericsson. Förstår inte vart hon får all energi och idéer ifrån..

86. Har du gjort någonting olagligt någon gång? Yes.

87. Vilken musikkonsert var du på senast? Foo fighters.

88. Vad har du för färg på tandborsten? Grå.

89. Har du varit med på tv någon gång? Ja, på midsommar när jag var 5 typ. 

90. Har du levande blommor hemma? Japp.

91. Vilken är den dominerande färgen i din garderob? Var mest svart och vit förut, men har blivit lite mer färglad nu under året. Skulle dock behövas ännu mera, så fortfarande svart.

92. Har du körkort? Synd nog.. nej.

93. Har du en bästis? Jaråå! den bästa sorten! haha

94. Hur ser dina sängkläder ut? Olika. Vit oftast.

95. Vad får dig att koppla av? Att ligga i sängen med en kopp te och en bok eller bara ett avsnitt av en bra serie. 

96. När skrattade du hjärtligt senast? Måste varit i helgen någon gång med tove! eller skrattade ganska mycket förut när jag retade maddis. Men inte så mycket som när jag var med tove.

97. Vad ska du syssla med när du blir pensionär? haha det här har jag sagt till tove många gånger. Käka kebab tallrik varje dag! Längtar verkligen.

98. Vilken var din bästa ålder? Nu är en bra ålder, men tror väl när jag gick i 6an typ. Var alltid så kul med discon osv. och inte behöva oroa sig över något.

99. Berätta om någonting du ångrar? Finns mycket, men försöker att inte tänka på sånt. Dock det som kanske går igenom mitt huvud varje gång jag är arg, är den gången jag glömde alla mina påsar i ett omklädningsrum på bikbok, och någon jävla horunge gick till kassan och sa att det var dens påsar. Seriöst om jag såg den männsikan eller visste vem det var skulle jag slå skiten ur den. HAHA så pissarg är jag över det. 

100. Vad skulle du helst av allt vilja göra just nu? Äta pasta hahahaha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0