UPDATE

Tja! Sitter inne på syrrans rum och tittar på himym avsnitt och dricker te.
Förut idag var jag i skolan som vanligt, var en sjukt skön chill dag, vi fick extra rast så vår håltimma var i två timmar sen hade vi lunch direkt efter så typ två och 40, Sen efter skolan hämtade pappa mig och jag gjorde några mackor hemma, sen så hade vi ingen bil för mamma och ronja & maddis var i stan, så vi fick cykla till skolan! (hade utvecklingssamtal) Dock var det ganska skönt att få lite motion eftersom jag inte har gymmat idag.
Utvecklingssamtalet kanske varade i 20 minuter, och det var inget speciellt konstigt, bara matten som vanligt som jag behöver jobba lite extra på.
Sen cyklade vi hem och då regnade.. Sen har jag inte gjort något mer, spelade kubb med ronja och grannbarnet matilda förut.
Imorgon ska vi på gymnasiebesök i stan med klassen, kommer nog bli ganska kul! sen ska vi på studiebesök hos kuriren efter.
Sen runt kl 4 ska jag till läkaren, så hinner nog inte gymma imorgon heller kanske på kvällen får se, but i don't think so.
Sen så är det inget mer speciellt som händer i veckan, Eller jo vi har orinteringsdag i lyttersta på onsdag, inte alls något jag gillar eller är bra på.. usch.
Känns ganska skönt att jag slippar två vanliga skoldagar och att jag knappt har något plugg, Förra veckan pluggade jag varje dag och tränade, var typ det enda jag gjorde på dagarna haha.


Nej nu har jag skrivit för länge, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0