GYMNASIEMÄSSA

Hejhej, Igår var gymnasiemässan vilket var ganska okej, men det enda vi gjorde var typ att gå runt i stan, Brände mig as mycket på tungan när jag köpte kaffe på mc, har fortfarande ont haha.
Sen var vi på studie besök hos kuriren, sen vid halv 3 åkte alla i klassen buss hem.
Är glad att jag har just min klass känns som att vi har kommit mycket mer närmare varandra.
Sen så var jag nere hos läkarn och titta lite på mina hudproblem och det var ingen fara, så mamma och jag åkte till apoteket efter och köpte några krämer.
Sen åkte jag hem och käka, sen ner på samhället igen till factory, och där köpte jag nya träningsbyxor och tröja.
Och just nu sitter jag med en kopp te framför datorn, morfar kommer om ungefär 20 minuter och skjutsar mig till lyttersta för orientering.. orkar inte!
 
Trackback
RSS 2.0