ARG

Idag är jag sur och arg över ingenting, och det tänker jag fortsätta vara så tyst.
HAHA blir till och med arg på mig själv när jag skriver, nejmen fult väder, fult hår, fult ansikte, allt är fult idag
Hoppas jag är glad imorgon, annars så kommer jag väl antagligen slå någon.
Gick hem från skolan för ungefär lite mer än en timma sen, kände att jag endå inte gjorde någon nytta.
Tur att man har tove som gör att man blir på bättre humör, pratade med henne på hela långa promenaden hem.
Nä nu ska jag ta ut min vrede och klippa sönder mina kläder.. Eller nej såklart jag inte ska förstöra mina kläder, men ska klippa några tröjor och fixa några byxor, hoppas det blir bra annars lär jag väl dampa och klippa av allting

det här är jag idag:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0