GOODNIGHT

Återigen ligger jag uppe och kollar serier sent på natten, dock lite tröttare än igår natt så ska försöka sova snart.
Det dåliga är att man blir så fruktansvärt hungrig på natten och det är ju inte bra att gå och små äta, men just nu vill jag det.. men blir bevsiken varje gång jag går till köket då jag förväntar mig en chocklad eller nåt, och vi har inget mumsigt.. 
Men men.. annars så har jag provat en massa sommar kläder och tränings kläder bara för att haha, kommer ihåg att jag gick runt med svarta tights och en vit mag tröja typ varje dag i somras hemma, bästa outfiten! (var ju inte så många shorts dagar pågrund av vädret, så what to do)
Nä nu blev det bara massa trams, pusshej!
 
godnatt bild från en osminkad emilia..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0