PARKHÄNG

I helgen var jag på parkhäng och därefter på en hemma fest, man märker verkligen att det börjar bli sommar och jag älskart.
Hade iallafall en jätte rolig kväll och dagen efter alltså igår var jag bara hemma och fixade lite grejer, var menat att jag skulle med tove på kvällen igen men orkade inte.
Imorgon är det skola igen men för första gången har jag ingen ''söndags ångest'' eftersom vi är lediga på torsdag och vi har inga stora projek eller några prov att göra, och imorgon bockar jag av det allra sista nationella i 9an. Får dock hoppas det går bra, det är matte diskutera, och jag kan ju inte säga att matte är min starka sida.

Och nu ska jag fortsätta kolla på ''the carrie diaries'' en ny serie jag börjat tittat på, för alla som sett sex and the city så vet ni att det handlar om blandannat Carrie bradshaw, iallfall, den här serien handlar om när hon var ung på 80-talet. Faktist väldigt bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0