LÅNGHELG

oj har inte skrivit sen sista april, 10 dagar sen. Inte så värst mycket egentligen men har ju gjort en massa, blandannat valborg som faktist blev lyckat! vi började ett gäng hemma hos paulina och grillade & hade det riktigt kul, sedan bar det av mot baggetorp och vi svängde runt från olika ställen, och jag kom hem till min säng runt kl 2 och somna som en stock. 
Och nu har vi långhelg, har hängt massor med tove dom senaste veckorna (som vanligt) hon sov blandannat här i onsdags då vi hade orientering, och igår sov hon här med, vi drog en sväng med mopparna (elins och rebeckas) till rebecka och var kvar där till 12 sen somnade vi ganska sent här hemma.

Och idag blir det nog myskväll hos elin med tove! låter braaa
Imorgon är det marknad, får se ifall det är något att ha...
Oj jag glömde totalt, jag fyllde ju år också!! den 6 maj! fick pengar, kläder, klipptid osv.... Så nu är man alltså 16 år.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0