17:37

Beställde för någon dag sen vilken skolavslutnings klänning jag skulle ha, den var jätte fin osv. Men dock putte lite stor, beställde S men skulle kanske egentligen behövt XS men jag tog bort alla grejer innan jag ''tänkte'' haha som tur är så passar den bra endå. 
Längtar så sjukt mycket till sommarlovet så det är inte sant, har några saker redan planerade sen så kommer det väl säkert komma upp fler grejer, och den här helgen var det verkligen sommarväder, snälla var kvar hela sommaren!! dock var det lite mulet idag. 
Och har fått världens crush till dr.martens skor och måste införskaffa mig ett par, dock är dom ju väldigt dyra men det finns vissa sidor som säljer dom billigare.
Och imorgon har jag bestämt mig att jag ska ha shorts, vare sig väder! orkar inte med jeansen längre.
heejs på er

Ville visa en bild från sidan men dom hade tagit bort den. 
fick bli en random bild istället.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0