THAT'S ALL SHE WROTE

ska ju shoppa nu i helgen och det som står högst upp på listan är byxor byxor byxor, en massa av mina byxor är förstora eller slitna, och vill ha nya med hög midja. Har även fått någon mani för ringar, har just nu 3 stycken på mig varje dag men vill ha fler fler fler! 
(får hoppas vi kommer iväg bara för bilen paja typ idag, fast vi har två men då får inte alla plats haha.. aja hoppas hoppas!!) annars ser mitt liv väldigt väldigt tråkigt ut just nu... har inget att längta till alls. Blir fett depp när jag ser att alla ska utomlands eller bara vad som helst som är roligare än vingåker. 
Nästan alla ska bort på påsklovet och jag blir ensam kvar... buhu!
Roligt inlägg haha bara min tankar om saker och ting, tar säkert bort det sen.. aja pusshej

instagram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0