DÅLIG UPPDATERING

Har inte alls haft lust för att blogga den här veckan så det har varit väldigt torrt på bloggfronten... 
Men har inte hänt något roligt att skriva om iallafall, skola, sova, äta typ.
Igår var en sånn där bra dag, var på jätte bra humör, jätte skönt väder med sol och allt, käkade med tove och jonte på viking och satt kvar där i kanske 2 och en halvtimma och bara prata!
Idag ville jag till skolan fredag och allt, men försov mig och hade världens jävla dunder huvudvärk, vi tror jag har fått migrän för jag får sådär mer oftare nu.. Så vi får se.
Ska nog inte göra något speciellt idag, kanske träffa tove eller bara vara hemma.
Men imorgon blir det andra bullar, vankas fest! får hoppas det blir kul.
Nu ska jag fortsätta kolla på OTH som jag har gjort hela dagen, pusssss!

Juste hade glömt, från förra månaden (februari) har jag haft bloggen i ett år! längsta tiden jag haft en blogg faktist. Får hoppas den håller många år till!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0