TUESDAY

Glömde skriva en annan sak som ni missat, hade nämligen sönder min iphone eller igentligen bara displayen men det blev något fel med kameran också, så idag åkte jag och hämtade en helt sprillans ny! var ju tråkigt att jag hade sönder den förra, men inte var det fel med en helt ny och gratis iphone!
Fick även med mig en väska till balen imorgon, ett par skit snygga militärfärgade shorts och en t-shirt. Samt en hoodie tröja, ganska kort, passar när man ska ut och springa.

Fick även hem min gråa långklänning från h&m idag och räknade ut att jag har köpt 6 nya klänningar under dom senaste två månaderna... och såg även att jag har ett antal par från tidigare också, har någons slags mani för klänningar så blir att användas flitigt i sommar!
Idag hade vi näst intill inga lektioner och vi var till mesta del utomhus och kollade fotbollsturneringen som förövrigt min klass vann! 

Och imorgon är det balen och är lite smått nervös, skulle ju vara en aning pinsamt om man ramlar när man ska gå ut. Aja vi får väl hoppas på det bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0