BACK TO THE START AGAIN

Ännu en regnig dag jag spenderar i sängen med mängder av te och satc avsnitt. Är dock inte dyster över det, nu har jag en anledning att sitta inne och göra det..
Nya h&m kataogen kom idag och satt lika uppspellt som alltid och kollade igenom den, iallafall varje gång höstkläderna kommer. Jag vet inte men det är något som gör det speciellt att kolla när det byts från en årstid till en annan. Längtar faktist efter hösten lite grann, ha en mysig halsstuk och skinnjackan på igen.. men mest för kläderna! måste storhandla innan skolan... juste.. skolan.. en sak som jag inte alls längtar till.
Gymnasiet, nya ansvar och ångest & stress över allting.. Aja ska väl bli lite kul med en nystart iallafall! 

shaoo
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0