00:34

 
Eftersom jag bara lägger upp egobilder på mig och skriver små texter till så kan jag väl ge er ett litet normalt inlägg. Kom precis hem från en moppetur med elin, var inte så mycket att se ute i byn så ska slå på en film och sova efter det här.
Har inte ens berättat att jag var uppe i göteborg i en vecka, sov på hotell,  liseberg, åt italiensk mat ute, shoppade en massa, och hade det allmänt bra! sen vart det även småland två dagar, gick blandannat på astrid lindgrens värld med lillsyrran. Nostalgi på hög nivå! 
Kom hem för några dagar sen och har hängt en massa med mina tjejkompisar, åkt ring, solat, varit i örebro och shoppat, grillat, och pratat en massa. Elin var ensam hemma hela veckan så sov hos i henne i 4 dagar tror jag det var? Hursomhelst och dom här två dagarna har jag hängt med elin. Bra tjej det där!
Tove är i danmark och kommer nog vara där ett tag vilket gör mig lite ledsen för efter bråvalla har vi inte träffat så mycket som jag skulle ha velat och när skolan börjar blir det nog inte så mycket heller. Saknar den typen något enormt. 

Aja nu fick ni iallafall en liten update, Imorgon blir det nog bara att slappa som vanligt (hatar vingåker finns inget roligt folk eller något att göra... pannskott) 
Kan vara nöjd med vädret iallafall, sverige har verkligen förvånat mig den här sommarn. Synd att det är slut snart bara.

bye folks!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0