A RAINY DAY

Jag vet inte varför men idag känner jag för att skriva, sov till klockan 5 idag, är inte ens förvånad. 
Somnade kl 5 imorse men brukar aldrig sova in såhär långt på dagen, brukar bli mer runt kl 2. 
Aja, för mig gör det inget då det är pissväder utomhus. Dock lite synd för jag är grymt sugen på att gå en långpromenad.. Regnet kan ju också vara lite mysigt. Men det känns bara så dystert att gå helt ensam i regnet, skulle varit mysigt om man gick med någon.
Har iallafall hunnit med att äta en skål med havrefras, kollat 3 avsnitt av SATC, druckit en massor med kaffe & te och skrivit en väldigt lång text på wordpad. Brukar göra det ibland när jag vill skriva av mig saker (lite mer privat)
Pappa håller på och sätter ihop min nya byrå, så ska snart gå ner och lägga ner alla kläderna från andra byrån till den.
Inte alls på humör men det måste ju bli gjort. 
 

precis när jag hade färgat håret sist
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0