YOU CAN DO IT

Hejhej hade sjukt svårt att sova i natt och somnade inte förns kl 7, så himla sjukt hur länge jag låg och vred mig i sängen & hade världens huvudvärk med, sen sov jag kanske 2 timmar men låg kvar i sängen till kl 1. 
Efter det gjorde jag en kopp te och sminkade mig, och drog sedan ner till gymmet med frida!
hon har precis börjat på actic så visade henne hur man gör på maskinerna osv, blev inte direkt så hård träning eftersom jag sov så lite och det var så länge sen. Men nu är jag igång iallafall! imorgon hade jag tänkt gå upp ganska tidigt och dra till gymmet, känner på mig att jag kommer somna när som helst.
Gjorde en smoothie direkt när jag kom hem som jag precis druckit upp, Blev en äpple smoothie för vi hade inget annat hemma, men det är ju jätte gott med bärsmoothies osv också.

Nä nu ska jag sätta på någon film, sen får vi se om jag kanske drar iväg med tove till fredrik eller om jag bara blir hemma.

lite tränings inpirerande bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0