THE BLIND SIDE

Gooo kväll! ''The blind side'' varför har jag inte sätt den förut?! fittbra rulle, och försök se den utan att gråta. svårt är det kan jag ju säga. 
Sånna filmer borde det finnas flera av, den får en verkligen att tänka på sånna som har det värre än dig själv och att bara hjälpa någon som har det värre/mår dåligt kan göra hela dens dag.
Vad kan det skada dig av att göra en godgärning? I den här filmen handlar det mer om en väldigt STOR gärning men iallafall. Sjukt bra film och verkligen värd att se! rekommenderar!
Och det som gör filmen bättre är ju att det är en sann historia. 

Har bestämt att jag ska försöka gå till skolan imorgon om jag får någon sömn inatt, annars blir jag nog hemma imorgon igen. Och fick nyss världens craving efter smoothie, men vi har varken bär eller youghurt hemma.. fan. Aja nu ska jag sätta på top modell haha stor skillnad från den filmen man såg nyss, men vad ska jag säga jag är obsessed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0