TEMA VECKOR

Sitter just nu i soffan och kom precis ut från duschen, är så otroligt trött och mina ögon stängs hela tiden, men måste hålla mig vaken till 8 iallafall, alldeles för tidigt att sova nu..
Ska bli grymt skönt att börja med temaveckorna i skolan iallafall, jag är med i kostym & smink gruppen och tycker det är kul med sånt och våran musikal som vi gör nu utspelar sig bland annat under 1700-talet, så blir mycket peruker, klänningar osv!
Tänkte också skriva att jag kanske inte kommer skriva på några dagar eller veckor eller vad det blir. Orkar inte blogga just nu och kommer bara göra det om jag känner för det.

Puss! Juste fick klasströjan idag också!

''Tur att man gick i en klass med IDIOTER annars hade man känt sig utanför''


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0