SISTA LOV DAGEN

Hejhej! sista dagen på lovet idag då, och den är snart slut. Kom upp skapligt tidigt idag runt kl 9, men somnade tyvärr i soffan när jag tittade på tv så kommer nog bli lite svårare att somna tidigare ikväll, dock är jag sjukt trött efter att jag gjorde dom där övningarna, fyfan va det kändes i magen & rumpan, plus benen! men kändes sjukt skönt efter! Ska försöka göra dom där övningarna varje dag. 
Blev ingen promenad, eller har ju fortfarande tid att dra ut men duschade nyss och känner mig helt öm i kroppen haha. 
Efter skolan imorgon blir det gymmet sen promenad hem. Längtar inte alls till skolan... 
Ska snart göra lite stekt broccoli och minimajs osv. Så himla gott!

puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0