ONSDAG

Heeej på er! Idag klev jag minnsann upp och gick till skolan, kändes dock ganska ovärt när jag väl var där. Dåligt humör och tråkiga lektioner, men klassen muntrade upp ens humör senare mot dagen.
Kom hem med bussen halv 2 och satte mig i soffan med en filt och kollade ''the kardashians'' på 5an.
Nu ska jag alldeles strax börja plugga lite so, eftersom jag har varit sjukt så ligger jag efter lite dock inte alls mycket eftersom vi precis börjat med vanliga lektioner.
Ringde pappa förut och bad han köpa egna semlor (som man gör hemma, för gillar inte vanliga) men han säger nej på direkten och la på, sen ringer han någon minut senare, '' men vad ska du ha för några då?'' 
Så blir semlor ikväll! MUMS. Första semlorna detta år. 
Annars måste jag ta mig till banken imorgon, samt söka gymnasium?!?! har inte gjort det ännu och är fortfarande osäker, usch allt sådant gör mig så himla stressad. 
Nu ska jag ta lite te och börja plugga...

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0