23:48 01-22

HAHA jag orkar inte med mig själv, har råkat raderat texten jag skrivit 3 gånger! hur klantig får man vara på en skala? aja, vart skolan idag och det var väldigt långtråkigt och tröttsamt, med tanke på att jag satt bakom kulisserna i flera timmar när dom tränade för musikalen. Blir samma imorgon också för då kör vi första gången ''på riktigt'' för vidåker skolan, sen på torsdag för allmänheten & 6orna på Hansjö.
Får hoppas det blir bra! annars så gick jag till mormor & morfar efter skolan med syrran för orkade inte vänta på bussen i en halvtimme typ, sedan fick vi skjuts hem.
Har kollat himym & 90210, sovit lite i soffan, och tjatat på mamma att åka till marieberg imorgon, men hon vill verkligen inte ge mig sig! som tur var tove räddaren i nöden och sa att jag kunde hänka henne på fredag! 

Är sjukt taggad till helgen, tror den kommer bli as fet! får vi hoppas iallafall. 
Nu ska jag försöka sova. Puss!

Min frukost imorse, ser så god ut! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0