2013

Och så är det 2013! kommer bli svårt att vänja sig med att skriva det, men känns som att det här året kommer bli ett av dom bästa! i sommar ska jag helt klart på festival och slutar även nian! nu är det bara att klara nationella, and then were all set! längtar så sjukt mycket till sommarlovet!
Det nya året firades in med dom allra bästa på en lokalfest i vingåker, kvällen blev sjukt lyckad och jag hade jätte kul! 
Tove och jag drog nog hem runt halv 3, då vi gick hela vägen hem till mig (och tove utan skor haha crazy) sen käkade vi spagetti som snälla pappa gjorde till oss, och det var sjukt gott när man inte hade ätit något på hela dagen. 
Idag vaknade vi här hemma hos mig runt kl 1 och åt pizza som pappa beställde, sjukt gott det också såhär dagen efter. Annars har jag bara legat i sängen hela dagen och kollat på vänner avsnitt, en bra start på året! 
Och imorgon blir det det första gympasset det här året med frida, nu jävlar ska jag bli hurtig! 

Här får ni en bild där jag satte i hop några av bilderna från gårdagen! 
Hoppas ert nyårsfirande blev bra! för det blev verkligen mitt, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0