TACK FÖR HELG

friday fridayyy gotta get down on friday.... 
hahaa nejmen, fy va skönt. Ska försöka avnjuta varenda dag den här helgen, för nästa vecka har jag hela 3 nationella prov!!! (dör inombords)
Kom hem från bussen för en & en halvtimma sen ungefär och tänkte faktist gå hem.. men det var banne mig kallare idag än igår. Kan säga att magen märker att det är fredag för jag har bara ätit onyttigheter idag.
Pizza till lunch, muffins till film på so:n, och när jag kom hem tog jag den sista äppelpajen från igår... fetto varning här alltså..
Ska senare eller snart, dra ner till solhörnan & sola med tove, sen drar vi nog hem till mig & chillar eller någon annanstanns, hon sover nog över här ikväll också! myyys!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0