SATURDAY

Lördag, och jag sitter ensam hemma och kollar tv med godis & chips, inte illa tippat.
Gårdagens bravader började bra och slutade någelunda bra också, trotsatt polisen kom hade jag riktigt kul!
Får tacka alla mina vänner som gjorde kvällen grym!
strax efter 1 åkte jag, jonte och fredrik hem till han och somnade som en stock. Idag åkte jag hem kl 11 och duschade & tog en tupplur.
Och har varit hemma sen dess, Imorgon vill jag verkligen gå på beautiful creatures som skulle gå på bio runt 8 tiden i stan, vi får hoppas jag hittar en vän som vill hänga med bara!
Ikväll blir det mellomys med familjen, låter bra.

Puss på er.

Här får ni lite bilder från kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0